Bol.com

BoekenBoeken
Deze week in de vitatas: Bataviasla, koolrabi, groene kool, bleekselderij en broccoli en gekookte bietjes over van vorige week.
Donderdag: Met de Broccoli heb ik een heerlijke pastasaus gemaakt met kip en gorgonzola.
Vrijdag: Met de gekookte bietjes heb ik uit Jamie in 30 minuten "Broodje Biefstuk, krokante nieuwe aardappeltjes, gegratineerde paddenstoelen en Bietensalade" gemaakt. Het was erglekker alleen beiden vonden we de bietensalade niet echt lekker, erg zurig. Ik had het wel in 30 minuten gered om op tafel te zetten.
Zondag: Met de Groene kool en Koolrabi heb ik gevulde koolrolletjes gemaakt met hierbij een aardappel/koolrabi gratin.
Maandag: Met de Groene Kool heb ik een heerlijke chinese roerbak met daarbij rundvlees in oestersaus en shitake en oesterzwammen gemaakt
Dinsdag: Met de Bataviasla heb ik een lekkere salade gemaakt met hierbij gebraden kipkarbonades, gebakken aardappels en zelfgemaakte pesto.

Volgende week in de tas: Andijvie, Butternut Pompoen, Courgette, Koolraap, Sla, maar eens kijken wat we daar weer mee kunnen verzinnen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)