Bol.com

BoekenBoeken

coquilles met paddenstoelen en hazelnootboter

Ik had hiervan alleen een foto van een leeg bordje kunnen maken eer ik mij bedacht dat ik geen foto had. Het is geinspireerd op dit recept. Ik ben alleen geen zin in aardappels, dus dat werd toast. Het was erg lekker en ook de witte chablis die we er bij dronken paste er perfect bij.

coquilles met paddenstoelen en hazelnootboter
6 coquilles
30 gram hazelnoten, grof gehakt
15 gram boter
200 gram paddenstoelen
2 witte boterhammen
peper en zout
olijfolie

Zet 2 koekenpannen en een steelpan op het vuur. Rooster de boterhammen in de oven of in een broodrooster.
Verhit in een koekenpan een scheut olijfolie en bak hierin de paddenstoelen. Doe in de andere koekenpan ook wat olie en bak hierin de coquilles aan, ongeveer 2 minuten per kant. Smelt de boter in de steelpan en laat deze lichtbruin worden en doe hier de hazelnoten bij.
Leg het brood op het bord en doe hierop de paddenstoelen, coquilles en hierop de boter.
Eet smakelijk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)