Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 30

Ik dacht na een lange pauze ik zal maar weer eens de weekmenu's gaan posten, maar wel de week nadat we het hebben gegeten.
Afgelopen week was het natuurlijk schitterend weer waardoor we heel veel hebben gebarbequed. Zelfs maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.
Vrijdag begon dan een gewone kookdag weer. We aten de mosterdkip uit Jamie's 30 minuten aangezien er snijbiet in de groentetas zat.
Zaterdag maakte ik worstenbroodjes voor de lunch, deze keer met ras-el-hanout kruiden en dat was heerlijk. Voor het avondeten maakte ik witloofrolletjes en die waren heerlijk. Er zat die echte witloofsmaak aan. De puree was niet zo lekker, maar dat kwam door de aardappels.
Zondag maakte ik als ontbijt deze ham-kaas broodjes en die waren echt niet lekker. Super zout en droog. We hebben er eentje opgegeten en de rest weggegooid. Daarna heb ik zeeuwse bolussen gebakken en die waren weer heerlijk.
's avonds maakte ik de bloemkoolrisotto van Jamie en hij was weer heerlijk. Wel met enkele aanpassingen doordat ik geen broodkruim had. Ik heb de ansjovis en de gedroogde rooie pepers door de risotto gedaan en doordat ik geen parmezaanse kaas meer had, maar wel gruyere heb ik die gebruikt in de risotto en dat maakte het heerlijk romig en zeer smaakvol.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)