Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 31

Ik had van vorige week nog chinese kool en Paksoi over en ik heb daar twee van mijn favoriete gerechten meegemaakt.
Maandag begon met Pasta met geroosterde paprikasaus met chinese kool en gamba's van 24 kitchen. Het is een lekker gerecht en niet heel erg moeilijk te maken. Als ik veel tijd heb rooster ik de paprika's zelf en anders haal ik ze uit pot. Persoonlijk vindt ik zelf geroosterde paprika's het lekkerst.
Dinsdag aten we Biefstuk in oestersaus met balsamico paddenstoelen. De biefstuk laat ik alleen de laatste tijd heel en snijdt ik na bakken pas in reepjes, dan blijft het iets sappiger.
Woensdag was het tijd om de groentetas op te halen. Hier zat Andijvie in en dat hebben we gegeten met een karbonade en wat gekookte aardappels.
Donderdag heb ik wat gedaan met de bospeen uit de tas. Ik heb hier krieltjes bon femme meegemaakt. Een lekker recept alleen ik heb nog steeds gehad dat de kip toch echt langer in de oven moest.
Vrijdag gingen we in Wezep uit eten bij de chinees.
Zaterdag gingen we uit eten bij de Zwarte truffel in Hattem. Het was erg lekker en we hebben dan ook genoten.
Zondag waren we weer thuis en John heeft een heerlijke pasta gemaakt met cherrytomaatjes uit blik, courgette, tonijn en geroosterde paprika.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)