dinsdag 14 augustus 2012

weekmenu week 32

Deze week waren we het grootste gedeelte van de week weer uit eten doordat we een weekendje weg waren.
Maandag maakte ik tussen de middag een romanesco fritata, want ik had nog romanesco over die echt op moest. 's avonds maakte ik weer een pasta met broccoli, kip en gorgonzola Deze keer heb ik wel i.p.v. zout ansjovis gebruikt, want die had ik nog over van tussen de middag.
Dinsdag heb ik quichedeeg gemaakt, waarvan de helft de vriezer in is gegaan en de andere helft heb ik voor deze heerlijke hartige taart met courgette, tomaten en ricotta gebruikt. Ik heb biologische ricotta gebruikt, want die vind ik net als de biologische mascarpone lekkerder en beiden zijn ook dikker dan die van de supermarkt.
Woensdag Stond er een aziatisch recept op het menu van gegrild varkensvlees met gele bonen en rijst met zoete aardappel uit het boek Ching's snelle chinese keuken. En onverwacht was het heerlijk en niet zo zoet als ik van te voren had bedacht met de ingredienten die er ingingen.
Donderdag t/m zaterdag gingen we uit eten.
Zondag hadden we een vegetarische jambalaya met paprika en pattison. Pattison is een soort grote schijfvormige gele courgette, maar smaakt meer naar meloen. Het was erg lekker.

Geen opmerkingen: