Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 33

We waren deze week weer een weekendje weg, dus het weekend heb ik niet hoeven koken. Wat maakte ik de rest van de week.

Maandag maakte ik heerlijke spitskoolstamppot met een sauzijsje met merqueze of chorizo is lekkerder, maar die had ik niet in huis.
Dinsdag werd het een recept van Jamie tajine met kip, venkel en ingemaakte citroen uit Jamie's reizen, erg lekker en niet heel veel werk.
Woensdag maakte ik bolognese saus van een recept van Gino en die was erg goed gelukt.
Op Donderdag gebruikte ik de rest van de bolognese saus om er lasagne mee te maken.
Vrijdag maakte ik aardappeltaart met andijvie naar recept van Rudolf en het was erg goed te doen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)