Bol.com

BoekenBoeken

Weekmenu week 35

Mijn blog wordt steeds populairder, maar helaas is het aan het aantal reacties niet te merken. Nu een dan een reactie kan ik wel waarderen.
Volgens John hebben we deze week erg culinair en heerlijk gegeten. Het volgende stond op het menu en als ik het zo lees is het ook best culinair.

Maandag heb ik een recept van Annebelle Langbein geprobeerd en wow dat was echt goddelijk. Lamsrack met salsa verde, aardappeltjes met een schepje salsa verde en sperziebonen a la Judith
Dinsdag: Heb ik paddenstoelenrisotto gemaakt met geglaceerde wortels en gebakken coquilles gemaakt. Ik zag de combinatie bij 24 kitchen en het was erg lekker.
Woensdag stond er bloemkool met champignons en tomaat op het menu met gebakken aardappels
Donderdag hadden we weer een keer gegrilde varkenshaas met rijst met zoete aardappel erdoor. Is een heerlijk gerecht. Met steeds meer authentieke chinese ingredienten hier in huis wordt het steeds lekkerder.
Vrijdag was ik vrij en had ik tijd om langs de visboer te gaan. Ik haalde daar forel om forel uit de oven te maken en met de bos regenboog wortels maakte ik weer een keer geglaceerde wortels. Voor het werk van John had ik heerlijke kleine taartbodempjes gemaakt naar recept van Annebelle Langbein gevuld met chocoladeganache. De bodempjes werden gemaakt met Polenta en dat was erg lekker. Ik kon niet alles vullen met de ganache en ik heb voor  onszelf de laatste met chocolademousse gemaakt.
Zaterdag een konijnstoofschotel van Rudolph. Erg lekker en kost heel weinig tijd.
En deze Zondag was het pizzatime. Met zelfgemaakt deeg natuurlijk en gebakken op de pizzasteen. Een pizza met tomijn en een pizza met tomaat, mozzarella en rucola. Beiden waren erg lekker. Vooraf hadden we  ravioli met zalm en ricotta, helaas onze laatste portie, dus binnenkort maar weer met ravioli aan de slag.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)