Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 36

Deze week hebben we net als andere weken lekker gevarieerd gegeten. Zeker de groentetas zorgt hier ook voor, want die is meestal ook elke week wel anders.
Maandag heb ik met de tomatensaus die over was van de pizza een heerlijke canelloni gemaakt. De saus ging op de bodem. Daarna een spinaziemengsel in de cannelloni en in de oven gezet. het was heerlijk.
Dinsdag had ik een paella gemaakt met chorizo, pattison, turkse courgette en paprika. Was ook niet slecht gelukt en erg lekker.
Woensdag haalde ik de nieuwe tas en er zat raapsteel in, dus dat werd raapstelenstamppot , maar wel zonder spek en rookworst, maar met een slavink.
Donderdag was het mijn vaker gemaakte kip met courgette en pesto. Het was weer heerlijk.
Vrijdag werd het een simpele maaltijd, maar wel alles zelf gemaakt. Een broodje shoarma, maar dan wel gezond met paprika en mais erdoor en zelfgemaakte shoarmakruiden.
Zaterdag gingen we uit eten met mijn ouders bij India Gate in Nijmegen. Ik was lekker een dagje weg met mijn moeder naar de quilttentoonstelling in Deventer.
Zondag heb ik van wat restjes die nog in de koelkast waren pompoensoep gemaakt met een tortilla/fritata met courgette en mais.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)