Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 38

Deze week was niet echt heel bijzonder qua koken. Het was een rare week vandaar.

Maandag was John niet thuis en ik had zoveel enchiladas dat ik besloot er een paar aan te bieden via thuisafgehaald.nl en ik heb er 2 verkocht. Ze waren gelukkig erg lekker en dat vonden beide afhalers ook. Er zat ook nog ijsbergsla bij.

Dinsdag was John weer thuis en ik had nog aubergine, cougette en paprika en daarmee kon ik een lekkere ratouille naar recept van Nigella maken. Hierbij aten we een gebakken kipkarbonade.

Woensdag zat er witlof in de groentetas en ik maakte weer heerlijke witlof met ham en kaas. Is niet te moeilijk om te maken en heerlijk. Wat wil je nog meer.

Donderdag was ik niet thuis met het eten en John heeft toen een snelle pastasaus met tomaat en tonijn gemaakt. 's avonds heb ik zachte broodjes gebakken naar dit recept. Aangezien het bij elkaar meer dan 2 uur duurt, lukt het niet even naar het werk ze nog te bakken voor dezelfde dag.

Vrijdag gebruikte ik de broodjes om te eten met een heerlijke hamburger,

Zaterdag hadden we een uitje van John zijn werk in Giethoorn en 's avonds hadden we bbq.

Zondag aten we lamsvlees met salsa verde en sperziebonen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)