Bol.com

BoekenBoeken

weekemenu week 41

Maandag maakte ik weer eens pasta met kip, broccoli en gorgonzola. Deze keer de pikante gorgonzola (is de harde soort en dat maakte het lekker sterk van smaak.

Dinsdag ging John weer een paar dagen weg. Ik maakte voor mezelf pasta met zalm en spinazie

Woensdag was ik weer alleen en heb ik zuurkoolstamppot met een stukje zalm gemaakt. John houdt niet zo van zuurkool, dus dat was een goed moment om zuurkool te eten.

Donderdag had ik een verzoek voor chicken tikka masala gehad en die maakte ik dus en daar aten we zelf ook heerlijk van.

Vrijdag waren we beiden moe en werden het gegrilde kipborrelpootjes met als toetje tiramisu

Zaterdag aten we kabeljauw met witlof en mosterd ik kwam erop om dit weer eens te eten door een recept van Rudolf wat er wel op leek, maar dan met creme fraiche.

Zondag aten we filodeeg hapjes gevuld met spinazie en andere gevuld met gehakt met hierbij tomatensoep. Nou de hapjes zijn zeker niet voor herhaling vatbaar. Waar het door kwam geen idee.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)