Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 39

Dit wordt een heel kort weekverslag, aangezien na woensdag een lang weekend naar belgie ben gegaan.
Maandag maakte ik bobotie en verkocht hiervan ook nog 2 porties via thuisafgehaald.nl. Het was een recept van 24kitchen en erg lekker. Gelukkig vonden de afhalers dat ook.

Dinsdag had ik een rogan josh gemaakt en een vegetarische curry. Ik was helemaal uitverkocht en kon voor mezelf nog net een portie vegetarische curry apart houden, want de Rogan Josh stond dat hij voor 6 personen was, maar 5 porties was het meeste wat ik eruit kon halen. Allemaal hele positieve reacties gehad. Die komt zeker nog een keer op het menu.

Woensdag maakte ik een quiche van ricotta, courgette en tomaat en verkocht ik ook nog 2 porties. Ik heb sinds kort een mooie vorm voor 2 personen. De quiche was weer heerlijk.
De rest van de week ben ik uit eten geweest of werd er voor ons gekookt.
Deze week weer eens een normale week waarin John ook de hele week thuis is.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)