Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 40

Eindelijk weer een normale week zonder afspraken.

Maandag kwam ik thuis uit Belgie en was via de lekkere slager naar huis gereden en had kalfs blinde vinken meegenomen. Hierbij aten we rode bietjes die ik nog in de vriezer had en gekookte aardappels

Dinsdag haalde ik goulash uit de vriezer, die ik pas over had. Hier aten we rijst bij.

Woensdag maakte ik gekookte andijviestamppot met een gehaktbal met jus en ik verkocht er ook een portie van. De afhaler vond dat het smaakte als vroeger bij zijn moeder. Mooi compliment toch. Hij bestelde gelijk ook de maaltijd van donderdag.

Donderdag maakte ik pasta met geroosterde paprikasaus, chinese kool en grote garnalen en de afhaler vond deze maaltijd ook lekker.

Vrijdag nou ja eigenlijk donderdagnacht maakte ik runderstoof naar recept van Jamie Oliver met hierbij focaccia die ik zelf maakte. Een  naturel en een met gedroogde tomaten. Ik verkocht hier ook weer een portie van.

Zaterdag hadden we nog runderstoof over van gisteren en die heb ik wat meer verdund tot maaltijdsoep.

Zondag heb ik chicken tikka masala gemaakt voor een afhaler en ook twee porties aan een collega verkocht. Een portie heb ik ook voor mezelf in de vriezer gedaan voor als John weer weg is. Voor onszelf maakte ik franse uiensoep en ook nog heerlijke worstenbroodjes. Brood bakken begint steeds beter te lukken. De broodjes waren heerlijk luchtig.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)