Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 42

Maandag maakte ik stoofvlees en hier aten we maandag sperziebonen en gekookte aardappels bij. Ik had de hele dag afleiding nodig en bakte een really naughty choky rocky road cake, echt schandalig lekker en het recept volgt.

Dinsdag aten we bij het stoofvlees hutspot

Woensdag maakte ik Nacho Libre, dus eigenlijk een soort chili con carne met hierover nacho's en kaas.

Donderdag werd het een vrij simpel diner met entrecote, gegrilde tomaatjes en gebakken aardappeltjes in de schil.

Vrijdag maakte ik een venkelsoep waarin ik vis liet garen. Erg lekker en licht.

Zaterdag ging ik steengrillen met mijn werk en John nam de laatste portie chicken tikka masala die we nog in de vriezer hadden. Steengrillen was erg zout, althans dat vindt ik altijd en het is ook niet mijn favoriet. Ik ben meer voor gourmetten, want daat kan je de hoeveelheid zout beter controleren naar eigen smaak.

Zondag maakte ik pompoensoep volgens dit recept. Waarbij ik ook nog een kipfilet met kerriepoeder bestrooide en aanbakte in een pan met wat olie. Hierna legde ik hem op de bakplaat waar de pompoen op had geroosterd en zette ik de oven op 150 graden en heb hier de kipfilet 14 minuten in gegaard. Deze snee ik in plakjes en legde ik in een diep bord en schepte hier de soep over en deed er een toef zure room in. Erg lekker.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)