Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 43

Weer een lekker afwisselende week.

Maandag aten we gepeperd lamsvlees uit madras. Dit is een heerlijke indiase curry, maar niet iedereen vindt het lekker, want door de tamarinde zit er een aparte wat zurige smaak aan. Ik maakte er indiase roti bij. Dit is een supersnel, maar heerlijk platbrood.

Dinsdag gebruikte ik de witte bieten uit de groentetas. Ik maakte hier een witte bieten risotto van. Heel apart dat iets wat wit is, toch zo naar biet smaakt.


Woensdag maakte ik krieltjes bonne femme met een kipkarbonade uit de oven. Het was weer heerlijk. Ik had er regenboogpeen voor gebruikt, dus het zag er heel kleurrijk uit.

Donderdag ging ik op zoek naar recepten met groenlof en naar veel gezoek vond ik een recept voor aardappelgratin met groenlof. Dit was lekker, maar er moet nog wel wat aan gesleuteld worden. We aten er een slavink bij.

Vrijdag maakte ik weer eens lasagne con pesto en hij was weer heerlijk.

Zaterdag gingen we uit eten bij de bourgondier in Wehl met wat vrienden. Dit is een buffet restaurant en het was allemaal erg lekker.

Zondag kwamen we te laat thuis om nog iets uit de vriezer te halen, maar met de groenten die we nog in huis hadden en wat boterbonen heb ik een heerlijke groentesoep gemaakt en we aten hier een worstenbroodje bij.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)