Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 46

Deze week  was een vrij simpele week qua eten door drukte.

Maandag probeerde ik een nieuw recept uit van 24kitchen, maar met een twist. Merguez ovenschotel. Het origineel was met spitskool, maar ik had nog chinese kool over en heb die gebruikt. Het was erg goed te eten.
Dinsdag aten we bietjesstamppot met een speklapje erbij.
Woensdag maakten we hutspot met gestoofde hamlapjes. Het was weer heerlijk.
Donderdag werd het zuurkool uit de oven met rookworst
Vrijdag hadden we het druk met het huis poetsen en de laatste boodschappen doen en aten we hamburgers met zelfgebakken hamburgerbroodjes die nog in de oven waren.
Zaterdag kregen we mijn ouders op bezoek en daar maakte ik langzaam gestoofde lamsschenkels met pasta voor en als toetjes panna cotta met witte chocolade. Hoofdgerecht weer heerlijk. Toetje zo zo.
Zondag maakte ik ratatouille. Dat kost wat snijwerk, maar daarna is het alleen heel af en toe roeren. Hierbij aten we lamsrack en aardappelgratin. Ik had de lamsrack een kerntemperatuur van 51 graden gegeven en daarna ingepakt in aluminiumfolie om te rusten en na te warmen en hij was echt perfect.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)