Bol.com

BoekenBoeken

Terugkijken op anderhalf jaar foodbloggen

Het was een leuke tijd en ik ga niet weg. Op het moment zit ik helemaal in brood en broodjes bakken en dat lukt ook steeeds beter. Iedere week kijk ik of ik een nieuw recept uit kan proberen voor andere dingen en soms lukt dat en soms ook niet. Het leven is gewoon weleens te druk.
Net eens gekeken welke recepten populair zijn en ik vindt het leuk om te zien dat daar wat eigen recepten tussen zitten.
Op nummer 1 staat Moussaka:
 Op nummer 2 spitskool stamppot met kaas
 Op nummer 3 kip-kerrie pasteitjes
Op nummer 4 venkel-pastinaaksoep
Op nummer 5 staat spruitjes met vis

Komend jaar gaan we verder met experimenteren. Ik hoop nog veel lekkere recepten met jullie te delen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)