Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 50

Het was deze week een beetje een chaotisch weekje. Erg druk met van alles.

Maandag maakte ik rundvlees en wintergroenten gesmoord in bier van een recept van dagelijkse kost. Erg lekker en niet zo'n zware stoofpot.
Dinsdag haalde ik een carpacciorollade bij de slager en we aten hier een aardappel-koolrabigratin bij.
Woensdag stond er zuurkool gestoofd in sinaasappelsap met sweinehaxe op het menu
Donderdag zat er witlof in de groentetas en maakte ik witlof met ham en kaas.
Vrijdag maakte ik shoarma van kippendijen en ik maakte pitabroodjes. Het was heerlijk. De kippendijen waren een heel goed idee.
Zaterdag in de middag had ik krentenbollen gebakken en die waren zo lekker dat na 6 bollen per persoon zo vol zaten dat we geen zin meer hadden in avondeten.
Zondag maakte ik een simpele pasta met zalm, tomaat en broccoli.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)