Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 51

Deze week was een drukke week doordat ik veel voorbereidingen voor de kerst heb gedaan

Maandag maakte ik tussen de middag ravioli gevuld met zalm, ricotta en citroen. Heerlijk, maar het komt toch niet in het kerstmenu anders wordt het gewoon te veel.
Voor het avondeten kookte John. Het werd Rosti met bloemkool en een boerenschnitzel.

Dinsdag zouden we pizza eten, maar het deeg mislukte dus ik moest wat anders maken. Nu had ik voor de volgende dag vietnamese currysaus met rijst en gemengde sla in gedachten en alles was al in huis, dus in 10 minuten had ik een andere maaltijd op tafel.

Woensdag maakte ik mac and cheese, maar dan lekker. Het was echt heel erg lekker.

Donderdag haalde ik coq au vin uit de vriezer en dat aten we met spatzel

Vrijdag waren we in Belgie en daar at ik buikspek met pastinaakpuree, lamskroon met gratin en paddenstoelen en als toetje tarte tatin met speculoosijs. John had schalldierensoep met langoustines, rogvleugel en koffie la chouffe. Het was allemaal heerlijk.

Zaterdag aten we een ribeye met hierbij hartig afbreekbrood met olijven en tomaten.

Zondag maakte ik tussen de middag pompoen/zonnenbloempit broodjes en 's avonds aten we kalfsschnitzel gevuld met hierbij pasta met paprikapesto.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)