Bol.com

BoekenBoeken

Weekmenu 4

Deze week heeft een hoog Nederlands tintje. In de groentetas zat spitskool, zuurkool, rode kool en raapstelen. Dat zorgt ervoor dat we veel stamppot hebben gegeten.

Vrijdag maakte ik tussen de middag een quesadillas voor mezelf met gegrilde courgette, oesterzwam en kipfilet en de tortilla's had ik ingesmeerd met een blauwe kaas smeersel. Dit alles afgetopt met wat geraspte kaas. Ze waren heerlijk.
's avonds had John zin in friet, dus hebben we een lamsburger uit de vriezer gehaald en een broodje en daarbij aten we zelf gebakken frietjes.

Zaterdag stond er mosterdkip van Jamie op het menu. Er zat namelijk ook snijbiet in de groentetas. Ik vindt dit echt een van zijn lekkere recepten.

Zondag aten we raapstelenstampot en ik maakte alvast rode kool naar recept van Nigella. De raapstelenstampot was heerlijk.

Maandag kwam er zuurkoolstampot op tafel met zuurkoolspek erdoorheen.

Dinsdag aten we de rode kool van Nigella met een saucijsje en het was heerlijk alleen doe ik de volgende keer er op het eind nog wat appel door.

Woensdag aten we spitskoolstampot met kaas. Jammie!

Donderdag haalde we bolognesesaus uit de vriezer en daar aten we pasta bij.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)