Bol.com

BoekenBoeken

Weekmenu week 1

Omdat mijn weekboodschappen voortaan op vrijdag worden gedaan, loopt mijn week voortaan van vrijdag t/m donderdag, maar aangezien ik bij week 52 vrijdag t/m zondag al heb genoemd, is dit maar een kort weekje geworden.
In de tas zat vrijdag Andijvie, kastagnechampignons, chinese kool, gekookte biet, soepgroenten en venkel.

Maandag gebruikte ik hier niks van, maar maakte wel voor oud en nieuw allemaal heerlijke hapjes. Gehaktballetjes gevuld met mozzarella in tomatensaus, gegratineerde mosselen in tomatensaus, spinazierollade en kipborrelpootjes. De kip had ik een vacuum gemarineerd met honing, citroensap, mosterd,   olijfolie, zout en peper en daarna gebraden in de oven. Heerlijk. En dan hadden we nog als toetje tiramisu.

Dinsdag maakte ik met de soepgroenten een heerlijke tomaten-kippensoep met als toetje tiramisu.

Woensdag  maakte ik merguez ovenschotel met chinese kool en merguez worstjes in een kerriesaus en aardappelpuree. Verkocht de maaltijd ook nog 2 keer.

Donderdag was een lekker makkelijk dagje met bietjes, aardappels en een saucijsje.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)