Bol.com

BoekenBoeken

Weekmenu week 3

Afgelopen week een rare en drukke, maar erg leuke week. Deze week hopelijk iets rustiger.

Vrijdag maakte ik een heerlijke kipshoarma. Deze stond ook op het menu, dus dat valt alweer mee. Toen ik boodschappen ging doen kwamen net verse turkse broden uit de oven, dus we aten er turks brood bij.

Zaterdag heeft John een heerlijke raapstelenstamppot gemaakt. Wel zonder spekjes, want die waren niet in huis.

Zondag stond soep met kaasjes en een dadel-vijgenbrood op het menu. Het brood was heel zwaar en een broodje was genoeg voor zijn tweeen. De soep had ik gemaakt met wortelpeterselie, wortel, bleekselderij en ui en ik had er nog uitgebakken chorizo overheen gestrooid. Alles was heerlijk.

Maandag stond er aardappel-groenlofgratin op het programma met een cordon blue erbij.

Dinsdag ate we kashmir kip. Het makkelijke was dat ik dit zondag al had gemaakt en opwarmen was genoeg. Ik wist dat het een drukke dag zou worden en dan grijpen we naar opwarmen. Ter verkoming van mislukt eten.

Woensdag maakte ik een lekkere paddenstoelenrisotto en i.p.v. parmezaanse kaas en boter heb ik er mascarpone doorheen geroerd. Dat maakte het heerlijk romig.

Donderdag aten we heerlijke quesidillas. Ik ben er dol op, maar John wat minder anders zouden we ze iedere week wel een keer eten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)