Bol.com

BoekenBoeken

Weekmenu 5

Deze week was een beetje rommelig doordat we beiden een paar dagen laat thuis waren en ook nog een avond uit eten waren.

Vrijdag maakte ik heerlijke nasi. Ik ben er niet dol op, maar het was heerlijk.

Zaterdag kwam er andijvie in bacon gerold met zalm en pompoensaus.

Zondag aten we gehaktbrood met gesmoorde witte kool en een gepofte aardappel

Maandag stond er gegrilde kip en courgette met pesto en pasta op het programma.

Dinsdag waren we heerlijk uit eten bij Humphreys. Ik had paddenstoelekroketjes met truffelmayonaise, een mixed grill met uiencompote en rosti en als toetjes tiramisu.

Woensdag aten we Rogan Josh die ik eerder die week had gemaakt.

Donderdag maakte ik naast een hele berg taarten pasta met broccoli, kip en gorgonzolasaus.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)