Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 6

Koken stond niet echt op het programma deze week. Ik had een hele belangrijke software update op het werk en die koste erg veel tijd waardoor ik een paar dagen laat thuis was.
Vrijdag bakte ik de eerste 2 taarten. Deze waren voor mij neefje en daar ging ik 's avonds ook op bezoek en we kregen friet te eten. John heeft Snert uit de vriezer gehaald.

Zaterdag maakte ik heerlijk vistaart naar recept van Jamie en bakte ik nog drie taarten deze keer voor mijn schoonmoeder.
Alle taarten waren heel goed gelukt.

Zondag aten we heel simpel biefstuk met sla en aardappeltjes uit de oven.

Maandag heb ik 's morgensvroeg een heerlijke lasagne met kip en spinazie gemaakt, omdat het onduidelijk was hoe laat ik 's avonds thuis zou zijn. Het werd uiteindelijk 6 uur en we zaten rond 7 uur te eten.

Dinsdag aten we simpel witlof met ham en kaas. Niks moeilijks, want dat zou zo ie zo mislukken.

Woensdag kwam er een gevulde kipfilet op het menu met italiaanse polenta.

Donderdag was ik doodop en ik had zeker geen zin om te koken. John haalde voor mij Kipgoulash die ik nog in de vriezer had eruit en voor zichzelf Snert van zijn moeder.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)