Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 7

In het weekend waren we beiden erg druk en hebben we afhaal eten en dat soort dingen gehaald en John was ook nog 2 nachten weg, dus koken deed ik niet zo heel veel.

Vrijdag maakte ik een heerlijke chowder. Ik ben er dol op. We hadden het een aantal keer in Canada gegeten en sindsdien, nu zo'n 8 jaar geleden, maken we het toch regelmatig. Door de vis is het wat duur.

Zaterdag was ik een dagje in Ermelo waar we een stamppot buffet hadden en John had nasi bij de AH gehaald en heeft de hele avond dorst gehad en hij rook de volgende vreselijk naar knoflook.

Zondag hebben we pizza besteld.

Maandag maakte ik in bier gestoofde wintergroenten en rundvlees. Heerlijk!

Dinsdag stond er hutspot met stoofvlees op het programma. Het stoofvlees had ik op maandag al gemaakt, dus het was niet meer dan het vlees opwarmen en de hutspot maken.

Woensdag haalde ik een portie lasagne met kip en spinazie uit de vriezer aangezien ik alleen thuis was en die was heerlijk.

Donderdag heb ik John in zijn hotel opgezocht en daar hebben we ook gegeten. Een heerlijk mosterdsoepje met spekjes en een biefstuk met seizoensgroente, portsaus en rozemarijnaardappeltjes.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)