Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 14

Vrijdag stond er dit recept op tafel. Ik had het maandag op tv gezien bij Dagelijkse kost en het leek meteen lekker en makkelijk. De saus rook al goddelijk en hier had ik meer van gemaakt voor later in de week nog een recept.

Zaterdag at ik bij mijn ouders. Mijn moeder had een heerlijke zalmquiche gemaakt en John at chili con carne uit de vriezer.

Zondag aten we gegratineerde knolselderij met de tomatensaus van vrijdag en een biefstukje

Maandag stond er een indiase rijsttafel op tafel met een linzencurry, rogan josh, kip tikka masala, pilaf en raita en vooraf lamskebabs. De afhalers vonden het weer heerlijk.

Dinsdag Bietjes met een slavink

Woensdag eten we een recept uit de hele oude doos. Vroeger aten we thuis weleens geroerbakte groene kool met schnitzel en tandoorikruiden. Dit recept kwam uit een oud AH boek en ik heb het een beetje anders gemaakt, maar de inspiratie kwam van dit recept.

Donderdag had ik een uitgebreide lunch en 's avonds geen honger, dus haalde ik een maaltijd voor John uit de vriezer.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)