Bol.com

BoekenBoeken

Weekmenu week 15

Op vrijdag had ik broodbakcursus bij Levine. Croissants en stokbrood. Beiden waren heerlijk. 's avonds haalde mijn man een gegrilde kip en dat was ons avondeten met wat croissantjes.

Zaterdag vertrokken we voor een fietstochtje. We aten 's-avonds in Zandvoort bij de Meerpaal. Het was echt heerlijk.

Zondag gingen we op weg naar huis langs een sauna en 's-avonds zijn we uit eten gegaan in Hoorn bij de Paardenstal, ook weer heerlijk gegeten.

Maandag maakte ik een Marokkaanse Tajine van Jamie Oliver met kip, citroen en olijven. Niks mis mee.

Dinsdag was ik laat thuis en aten we gehaktballen met Rode kool van Nigella die ik nog in de vriezer had. En het klopt na een poosje in de vriezer was hij nog lekkerder.

Woensdag aten we linguini met courgette, varkenshaas en pesto.

Donderdag penne met gegrilde gehaktballetjes en broccoli naar dit recept van Jeroen Meus

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)