Bol.com

BoekenBoeken

Weekmenu week 17

Vrijdag maakte ik Ajam Pangang en ik verkocht ook nog een portie. Het was weer erg goed gelukt. Vroeger kwam ik nog wel bij de chinees voor Ajam of Babi Pangang, maar sinds ik dit ook zelf maak, is de chinees een klant kwijt.

Zaterdag aten we bij mijn ouders na een heerlijke fietstocht. Mijn moeder had chilikip gemaakt met turks brood erbij. Erg lekker.

Zondag waren we uit eten in Den Bosch bij het Bosch kwartiertje, we namen een verrassingsmenu en het was niet fantastisch. Vooraf had ik een pate met notenbrood en chutney. Dat was heerlijk. John had een tartaar van gerookte zalm en die was een stuk minder. Als hoofdgerecht had ik niefstuk met een pepersaus. Alleen waren ze de peper vergeten en het vlees was erg rauw, zeker niet rose. Ik heb dit ook bij de bediening gemeld. Dat ik dit niet erg vindt, maar een ander het toch echt terug had gestuurd. John had zalm met een of andere saus. De saus was heel dik en had klontjes. Het toetje was 3 soorten chocolademousse. Jammer was dat er 2 hoopjes witte chocolademousse bij zaten en daar ben ik geen fan van. Zoals John altijd zegt, je kan zo lekker koken dat tegenwoordig eigenlijk alles in een restaurant tegen valt.


Dinsdag aten we asperges met ham, een gepocheerd ei en hollandaise saus. Heerlijk weer die asperges.

Woensdag Maakte ik kabeljauw op een bedje van spinazie met hierover aardappels en een witte saus. Mjammie!

Donderdag haalde ik Goulash uit de vriezer aangezien John onderweg at.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)