Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 18

Deze week wat nieuwe gerechten uit geprobeerd en alles was lekker.

Vrijdag was ik erg lui hoewel ik 4 broden bakte. We bestelden wat bij www.nampla.nl Het was niet slecht, maar ik vond het te veel chinees en afhaalchinees is niet geheel mijn ding.

Zaterdag maakte ik risotto met asperges en zalm. Natuurlijk vergeten een foto te maken, dus weer een recept zonder foto. Maar het was superlekker.

Zondag had ik 4 curry's op het menu staan en van allemaal had ik er een verkocht. Onverwachts kwamen ook nog mijn schoonouders en die hebben ook heerlijk meegegeten. Ik had Garnalen tikka masala, kip tikka  masala, lam tikka masala en een vegetarische curry met bloemkool en erwtjes.

Maandag zouden we andijvie met een gehaktbal eten, maar aangezien ik het gehakt er niet uit had gehaald en nog geen andijvie in huis had. Werd het bloemkool met champignons en tomaat en rosti om het restje bloemkool op te maken.

Dinsdag aten we Koe Lo Kai helemaal vers gemaakt en heerlijk. Ik had ook nog heerlijke oranje tompoezen gemaakt, geheel natuurlijk. Het oranjeglazuur is gemaakt met wortelsap. In het echt zag je het oranje beter.

Woensdag was ik alleen thuis en maakte ik met bolognese uit de vriezer een heerlijk lasagne.

Donderdag maakte ik gevulde paprika met rijst.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)