Bol.com

BoekenBoeken

Week 26

Deze week heb ik mijn koken voor thuisafgehaald weer opgepakt en gelijk 5 porties verkocht. Ben weer helemaal enthousiast geraakt. Ik heb gelijk wat maaltijden voor volgende week erin gezet.
Allereerst een flink bakweekend er van gemaakt. Op vrijdag een aardbeienslagroomtaart gemaakt met ook nog eiwitschuim. Hij was heerlijk.
Verder nog zachte bruine bolletjes gemaakt, alpiner baquettes, gewoon stokbrood met desem, volkoren stokbrood, wat donkerbruin en 3-zaden desem broden en ook nog semolinastkbrood, maar die hebben we weggegooid, want het was echt totaal niet onze smaak.
Vrijdag kwamen mijn ouders op bezoek en maakte ik een heerlijke chowder met zeeduivel en zeewolf. We hebben er met zijn vieren heerlijk van gesmuld.
Zaterdag maakte ik kalfsrollade gevuld met pesto, seranoham, gedroogde tomaatjes en mozzarella met hierbij aardappelgratin en gemarineerde geroosterde paprika salade.
Zondag was het tijd voor een eenvoudige caesarsalade. Hij was goed gelukt en erg lekker.
Maandag heb ik een heerlijke stoofpot met indiase smaken gemaakt en thaise rijst van dagelijkse kost gemaakt en ook nog 4 porties verkocht. Een gerecht wat voor herhaling vatbaar was.
Dinsdag maakte ik enchiladas gevuld met van alles en nog wat wat er nog in de koelkast was.
Woensdag werd het linguine met varkenshaas, courgette en tomatensaus.
Donderdag kwam er hartige taart met tomaat, courgette en ricotta op tafel en hiervan had ik ook een portie verkocht.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)