Bol.com

BoekenBoeken

week 28

Met dit warme weer loop ik heel erg achter met posten op de blog. Ik hou het dan ook nu wat simpel.

In week 28 heb ik deze heerlijke kipshoarma gemaakt en ik heb hierbij pitabroodjes met zuurdesem gemaakt. Op de pitabroodjes moet ik nog even oefenen, maar ze waren niet slecht.

Op zaterdag gingen we een heel eind fietsen (85 km) en op de terugweg kwamen we langs een pannenkoekenrestaurant en we hebben daar heerlijk gegeten. Ik had een pannenkoek met spek, brie, noten en honing.

Zondags maakte ik heerlijke tomaten-kippensoep en hierbij aten we ook nog heerlijke citroentagliatelli met zalm en mascarpone. Het was een variant op een ander recept en het was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Maandag lekker simpel, want John had zin in witlof met ham en kaas. En toen hij het noemde had ik er ook wel zin in en het is natuurlijk ook lekker makkelijk.

Dinsdag maakte ik een lekkere paella naar aanleiding van verschillende recepten. Ik denk dat Lorraine Pascale er nog het meest mee te maken had,

Woensdag kwam er Mihoen Singapore op tafel uit mijn chinese kookboek en het is veel werk wat te gelijk moet gebeuren, maar zo ontzettend lekker. Je moet wel goed bij de pan blijven, want de mihoen wel snel aan bakken.

Donderdag nog een lekkere chili con carne die altijd lekker smaakt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)