Bol.com

BoekenBoeken

week 29

Dit was de week waarin we voornamelijk uit de vriezer aten. Dit kwam door de hitte en drukte op het werk waardoor ik geen zin had om te koken.

Op vrijdag aten we simpel hamburgers zonder broodje, maar met aardappels uit de oven en geroosterde paprika's gemarineerd in wat olie en knoflook.

Zaterdags moest ik 2 taarten bakken. Een abrikozentaartje en een aardbeien schuimtaart. Ik had hem deze keer iets anders gemaakt. Ik had er geen slagroom en aardbeien tussen, maar ik had er aardbeienmousse van gemaakt. We aten vandaag simpel uit de vriezer.
Op zondag hadden we bbq bij mijn ouders en ik had ook nog voor de stokbroden en verse kruidenboter gezorgd.
Op maandag en dinsdag aten we weer uit de vriezer.
Woensdag maakte ik een heerlijke pastasalade met currydressing en tomaat, komkommer, mais en tonijn. Deze aten we op donderdag nog een keer, maar toen met braadworstjes. Op woensdag aten we het met gehaktbrood, maar dat was niet echt lekker doordat er heel erg veel vocht en vet bij vrij kwam en het daar een beetje in sudderde.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)