Bol.com

BoekenBoeken

Week 31

Op vrijdag fietste van Apeldoorn naar Ruurlo en haalden we een maaltijdsalade bij de plus. Niet slecht alleen zat er bij mijn italiaanse salade wel erg veel grote stukken rode ui.

Zaterdags gingen we uit eten bij de naober in Ruurlo. De biefstuk was erg goed zeiden mijn ouders en man. Ik had pasta met paddenstoelen, pesto en courgette. Hij was lekker, maar de courgette was met de fanfare mee naar huis, want die was amper terug te vinden en de saus kwam volgens mij uit een pakje.

Zondag haalden we eten uit de vriezer. Een portie chili con carne en een portie kipgoulash pakten we eruit.

Maandag deden we weer makkelijk uit de vriezer. Ik had nog chicken tikka masala marinade en saus in de vriezer en met kippendijenvlees wat in de marinade ging werd het heerlijk. Een portie basmatirijst erbij en af was het.

 Dinsdag aten we pasta met gegrilde kip en chorizo. Echt heerlijk en het recept gaat natuurlijk volgen. Ik heb alleen naar de harissa moeten zoeken.

Woensdag kwam ik heel laat thuis, maar gelukkig heb ik een man die ook kan koken en met andijvie, een karbonade en gekookte aardappels kan weinig misgaan.

Donderdag maakte ik een simpele pasta met varkenhaas in plakjes, pesto, courgette en pasta. Ik bakte die dag ook 2 taarten een aardbeientaart en een appel-toffetaart. Beiden waren heerlijk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)