Bol.com

BoekenBoeken

Week 32

Deze week was druk en chaotisch.
Op vrijdag hadden we de eerste dag van de kampioenschappen en tijdens de lunch hadden we net als de andere dagen een gehaktbal, satestokjes en huzarensalade. Tijdens de koffie hadden we de appel-toffeetaart en aardbeientaart en die vielen beiden erg goed in de smaak.een heerlijk 3 gangendiner in ons hotel.

Na al die dagen heb ik besloten dat we even een paar weken geen gehaktballen en sate eten. 's avonds hadden we

Zaterdags hadden we weer dezelfde lunch, maar wel een heerlijk 3 gangendiner 's avonds.

Zondag haalden we weer wat uit de vriezer. Ik had nog een portie kiptajine met olijven en venkel in de vriezer. Rijst erbij koken en klaar.

Maandag was ik nog vrij en maakte ik stoofvlees van varkensvlees en bier. Toen John thuis kwam was ik te lui om ook nog friet te maken of aardappels te bakken. John heeft toen friet gehaald bij de frietboer en dat hebben we erbij gegeten. Heerlijk!

Het eten voor dinsdag had ik ook al op maandag gemaakt Ossobuco met hierbij pasta. Een ander recept gevolgd en dit was ook weer overheerlijk. Gelukkig ook maar dat ik het eten al klaar had gemaakt, want ik kwam laat en moe thuis.

Op woensdag aten we lekker zalm met spinazie en pasta. Lekker makkelijk en snel klaar. Ik was wel de gorgonzola vergeten, maar dit ging ook erg goed.

Donderdags had ik zin in risotto en paella en het werd uiteindelijk een soort combinatie met ook nog verse tomaten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)