Bol.com

BoekenBoeken

Week 33

Dit was een week van wat nieuwe recepten uit proberen en ook nog mijn man verwennen. Ach hij zal wel blij van mij worden.


Op vrijdag kreeg een kip zout en peper over zich heen. Een citroen gehalveerd in zich en wat stukjes boter over zich heen. Hij ging 50 minute in een oven van 180 graden en kwam er heerlijk uit.

Op zaterdag hadden we een bbq bij John zijn zus en ze werkt in een kaaswinkel en zodoende hadden we heerlijke kaasjes vooraf.

Op zondag verwende ik John met een 3-gangen diner. We begonnen met Steak Tartare, die echt overheerlijk was met het vlees van Waterlands weelde. Als hoofdgerecht Beef Wellington met paddenstoelen truffelsaus, aardappelgratin en asperges parmezaan. Alles smaakte fantastisch. En dan nog als toetje Rode vruchten met whiskyroom. Het moeilijkste van de hele avond was dat het uit 4 kookboeken kwam, maar gelukkig was er veel van te voren te maken.

Op maandag maakte ik een heerlijk Kip, Paddenstelen en Aubergine pie. Zeker voor herhaling vatbaar. We hadden niet de hele pie op en de rest was voor later deze week.

Op dinsdag maakte ik een heerlijke lasagne met een bolognesesaus die 2 uur moest opstaan. Hij kwam uit Gino's Pasta en was heerlijk. Ook hier hielden we van over wat weer goed uit kwam, want woensdag werd het restjes dag.

Op woensdag at John het laatste stuk pie en ik de laatste lasagne.

Op donderdag maakte ik witlof met ham en kaas en rosti.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)