Bol.com

BoekenBoeken

Week 35

Het was een erg zware week op het werk en dat is terug te zien in wat we aten.

Vrijdag maakte ik lekker shoarma. Lekker makkelijk en goed te doen tussen het brood bakken door. Lekker van kippendijenvlees dat blijft mijn favoriet voor kipshoarma.

Op zaterdag bakte ik deze heerlijk pruimentaart met frangipane. Ik wou eigenlijk een taart met frambozen bakken, maar er lagen zoveel pruimen dat dat veel goedkoper was.
 's avonds aten we heerlijk citroentagliatelli met zalm en mascarpone. Pasta deze keer zelfgemaakt en hij was heerlijk.

Op zondag was het pizzadag en ik maakte een lekkere pizza met spinazie en geitenkaas. En ook nog een pizza met broccoli en kaas. Beiden waren heerlijk en pizza is niet heel veel werk.

Maandag aten we simpel andijvie met een bal gehakt en John kookte, want mijn gekookte aardappels zijn meestal niet te eten.

Dinsdag was ik heel laat thuis en aten we heel simpel. Biefstuk met oestersaus met noodles en dat was heerlijk.

Op woensdag kwam ik gefrustreerd thuis en bakte ik een hele berg bitterkoekjes doordat de eerste twee pogingen niet helemaal wilden lukken. Daarna maakte ik een bloemkoolgratin met gehakt en puree. Ik maakte het gehakt wel anders, maar het was heerlijk.

Op donderdag maakte ik gevulde kipfilet met tomatensaus en pasta. John had alleen per ongeluk de parmaham gebruikt en dus heb ik er wat pesto tussen gesmeerd. Heerlijk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)