Bol.com

BoekenBoeken

week 38

Deze week was weer aardig normaal. Ik moet er alleen eens aan gaan denken overal een foto van te maken, maar vaak heb ik al een paar happen op eer ik er aan denk.

Op vrijdag kruidde ik kipborrelpootjes met ras-el-hanout en wat olijfolie en zette ik ze in de oven. Heerlijk!

Op zaterdag maakte ik een italiaans 3 gangen menu. Als antipasti ciabatta met tonijnsalade, daarna ravioli gevuld met ricotta en spinazie en als hoofdgerecht kalfs t-bonesteak met gemarineerde gegrilde rode paprika's. Alles was even lekker en alles zonder een foto te maken.

Zondags kookte ik weer eens voor thuisafgehaald. Twee curry's  kip tikka masala en Rogan Josh met heerlijke basmatirijst en naan.

Maandag stond er Texas Chili op de kaart van Lindsay's Cooking for the foodblogswap en het was heerlijk.

Dinsdag was een simpele dag met andijviestamppot. Het was weer ouderwets lekker. Ik was de hele dag in Zaandam geweest en op de terugweg had ik bij de slager buikspek gehaald, omdat het nog niet klaar lag mocht ik mee kijken met het klaar maken. Heel interessant om te zien.

Woensdag maakte ik lasagne met kip en spinazie. Dit is zo lekker en toch eigenlijk vrij makkelijk.

Donderdag  was het tijd voor bloemkool met kerriesaus, gebakken aardappels en kerriesaus. Altijd lekker en niet al te moeilijk.

Komend weekend ben ik weg en gelukkig hoef ik John niet echt op te schepen met de boodschappen, want er komt weer een streekbox. Ben benieuwd wat er deze keer in staat.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)