Bol.com

BoekenBoeken

Week 40

Ik kom mijn ziek zijn maar niet te heel te baas, maar hoop toch echt volgende week weer helemaal gezond te zijn. Deze kookweek hebben we veel samen gekookt.

Op vrijdag aten we de ratatouille, maar dan als groentesoep en hierbij aten we de varkens-venkel worstenbroodjes.
Ze waren erg lekker.

Op zaterdag gebruikte ik de gerookte forel die ik nog in de vriezer had uit de streekbox in de heerlijke visrisotto van Jamie. Ik verving een gewone forel door een gerookte en het was een perfect idee.

Op zondag aten we heel simpel hamburgers, maar wel eigen gebakken broodjes.

Op maandag aten we lasagne bolognese van saus die 2 uur had opgestaan.

Op dinsdag kwam er andijvie met een karbonade en aardappels op tafel. John is blijkbaar erg verliefd op mij, want de karbonade had hij wel heel erg gezouten.

Op woensdag aten we goulash met rijst. Hij was weer heerlijk.

Op donderdag aten we restjes. Ik at Goulash en John pasta bolognese.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)