Bol.com

BoekenBoeken

Week 43

Deze week was lekker afwisselend en druk.

Op vrijdag maakte ik geroosterd buikspek met geroosterde paprikapesto beiden van Annabelle Langbein. Ik maakte er sperziebonen bij, maar niet met citroen, maar met wat pesto erdoor.

Op zaterdag maakte ik een grote pan thaise kippensoep met zoete aardappel en pompoen.

Zondag had ik bij Habitas deze workshop. De taart was heerlijk. John zorgde dat er bij thuiskomst een kalfsentrecote met sla stond.

Maandag maakte ik aardappelgratin, met palmkool en spinazie en kipfilet met mosterdsaus.

Dinsdag maakte ik weer die heerlijke pie met kip, aubergine en paddenstoelen. Hij was weer heerlijk.

Woensdag aten we de vulling van dinsdag met rijst erbij. Was ook zeker geen slecht idee.

Donderdag maakte ik babi ketjap met sajoerboontjes en dat was natuurlijk weer heerlijk. Ook al vergiste ik me in de kruiden. Ik pakte dacht ik de gemberpoeder zonder te kijken en het bleek mosterdpoeder. Ik heb er daarna ook nog gemberpoeder in gedaan en de boontjes waren heerlijk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)