Bol.com

BoekenBoeken

Week 47

Een hele vreemde week. Op maandag kreeg John te horen dat hij was ontslagen en dinsdag, woensdag en donderdag heeft hij dan ook gekookt.

Vrijdag lekker makkelijk, want de oven doet het werk om heerlijke spareribs te maken en wij hoeven ze alleen maar op te eten. Tussen de middag bakte ik triangles met hazelnoten en havervlokken en witte triangles met havervlokken. Beiden waren heerlijk en makkelijk om te maken. De eerste zijn dus wel iets aangepast aangezien ik walnoten niet echt lekker vindt en hazelnoten in huis had en hazelnootolie.

Zaterdag stond er vis op het programma en wel mosselen met venkel. Heerlijk en lekker snel klaar.

Zondag maakte ik een grote pan bruine bonensoep. Ik had moeite om een goed recept te vinden, maar het is gelukt.

Maandag aten we schorseneren in witte saus met een gehaktbal. Ondanks de rare dag toch goed gelukt.

Dinsdag gesmoorde lamsschenkels met rucolastampot. Heerlijk. De lamsschenkels waren gemoord in bier in de oven

Woensdag een entrecote met dragonboter en gebakken aardappeltjes.

Donderdag lekker makkelijk uit de vriezer. Rode kool met hierbij een gepaneerde schnitzel.

Reacties

Nell zei…
Hallo Judith, da's geen leuke boodschap: je ontslag krijgen. Sneu voor jullie. Hopelijk keren de goede tijden snel weerom. Intussen vind ik het eigenlijk wel de hoogste tijd dat je blog meer bezoekers trekt. Je hebt zo'n prettige overvloed aan diverse gerechten, dat het jammer is dat niet meer mensen de weg naar je blog weten te vinden. Ik ga je nu meteen bij mijn links zetten. En ken je de foodbloggersgroep op Facebook al?

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)