Bol.com

BoekenBoeken

Week 49

Vrijdag hebben we al supervroeg boodschappen gedaan en 's avonds aten we kippenlevers met kastanjechampignins en ui op toast en een saucijzenstaaf.

Zaterdag was een drukke bakdag en kwam ik erachter dat de mozzarella uit Italië al een week over datum was, dus echt gebruikt moest worden. Ik heb snel het menu aangepast en we aten ovenschotel met gevulde kipfilet in tomatensaus. Met de italiaanse mozzarella en ook nog de parmezaan uit Italië maakte dat het helemaal af en was het echt perfect en superlekker.

Zondag maakte ik alvast het eten voor maandag. Zaterdag had ik verse kippenbouillon gemaakt voor de Vol-Au-Vent voor vandaag en ik maakte voor tussen de middag een heerlijke kip-kerriesalade.

Maandag aten we stoofvlees van hamlappen en rode kool. Heerlijk!

Dinsdag andijvie met een gehaktbal. John kookte en het was weer lekker. De aardappels waren alleen absoluut niet lekker.

Woensdag pasta met spekjes en bloemkool van Dagelijkse kost. Wat een heerlijke maaltijd was dit weer.

Donderdag kwamen we beiden doodmoe thuis en bestelden we bij de stampottenier. John erwtensoep en ik zuurkoolstamppot. Het was lekker, ik vond er alleen vrij grote stukken aardappel inzitten (geen echte puree).

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)