zaterdag 21 december 2013

Week 50

Een heel raar weekend met een vrij normale week.

Ik ging vrijdag naar België. Hier aten we een lunch van uiensoep, hondshaai in het groen met puree en bananentaart. 's avonds sliep ik bij een vriendin en aten we brood.

Zaterdag ging ik naar Leiden waar John en ik lunchten en daarna gingen we naar ons hotel in Zoetermeer. Hier aten we lekker toastjes met kaas en salade. Ik was te moe om uit eten te gaan.

Zondag gingen we naar de sauna waar we lunchten en 's avonds thuis aten we weer kaasjes met toastjes.

Maandag kwam er knolselderij gratin met longhaas op tafel

Dinsdag maakte ik van Gino's pasta canelloni met ricotta, tonijn en citroen

Woensdag stond er foodblogswap op het programma en het was erg lekker.

Donderdag maakten we een hamburger met gebakken aardappels

Geen opmerkingen: