Bol.com

BoekenBoeken

Week 51

Op vrijdag waren we de hele dag op stap Ik had broodbakworkshop en John ging lekker fietsen. 's avonds aten we Babi Pangang uit de vriezer.

Op zaterdag maakte ik een heerlijke chowder. Tevens maakte ik het kerstdessert. Advocaatparfait.

Op zondag aten we een stoofpotje van gans met zuurkool. Recept kwam uit de streekbox.

Op maandag maakte ik paddenstoelenrisotto.

Dinsdag aten we bij mijn ouders met als toetje advocaatparfait/ijstaart. En als hoofdgerecht hadden we een zweedse vispastei.


Op woensdag aten we het kerstdiner met mijn familie. Vooraf allemaal kleine hapjes, als hoofdgerecht een ree- en een wildzwijnrollade en als toetje verschillende hapjes.

Op donderdag gingen we gourmetten met John zijn familie.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)