Bol.com

BoekenBoeken

Week 1

De eerste volle week van het jaar en we hadden weer een streekbox met allemaal lekkere dingen erin. Ik had de afgelopen anderhalve week vakantie en ik heb zelfs geen brood gebakken. Ik had nog genoeg brood in de vriezer van mezelf en van de streekbox. Het werd een beetje chaotische week en hoe het kwam geen idee.

Vrijdag aten we nog een restje rosbief/staartstuk van gisteren met gemengde sla en vietnamese currysaus. Het was heerlijk.

Op zaterdag kwam er een lasagne met pompoen op tafel. Zowel de bolognaise saus als de pompoen waren in de oven klaargemaakt. En het was werkelijk waar goddelijk. Ik hoop het recept een dezer dagen te posten.

Op zondag maakte ik een minestrone met bolognaise saus erdoor. Om je vingers bij op te eten. Ik had het recept bij Jeroen gezien en aangepast aan de restjes die ik had.

Op maandag aten we nog een keer de soep, want er was genoeg over.

Op dinsdag een recept uit de box, pasta carbonara met boerenkool. Het was heerlijk, maar ik miste wel wat dingen, dus het recept gaat aangepast worden.

Op woensdag waren we vlees vergeten eruit te halen. Ik haalde een vleesje bij de slager en at dit met gebakken witlof en John at snert uit de vriezer.

Op donderdag een maakten we boerenkoolstamppot met rookworst. De puree gemaakt met aardappels en knolselderij. Heerlijk. Ik ben voor en John ook.

Op vrijdag maakten we weer eens spruitjes met vis. Mmm was weer heerlijk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)