Bol.com

BoekenBoeken

Week 2 2014

Deze week was gelukkig een stuk normaler en dat deed ons wel goed. Hoewel John een sollicitatiegesprek had en wij daardoor best wel gespannen waren.

Zaterdag maakte ik een quiche met bloemkool, kip en kaas. Erg lekker en het recept gaat zeker volgen.

Zondag aten we spitskoolstamppot met kaas. Heerlijk was het weer.

Maandag maakte ik een pasta met spinazie, geitenkaas, mascarpone en tomaatjes met een hamlapje

Dinsdag maakte John andijviestamppot. Heerlijk!

Woensdag stond er goulash op het menu. Hij was gegaard in de oven en echt superlekker van smaak en superzacht vlees. Hierbij maakte ik spätzli, zelfgemaakt is simpelere en sneller dan een zak koken.

Donderdag stond er foodblogswap op het programma.

Vrijdag vertrokken we naar Mechelen en 's avonds hebben wij daar heerlijk gegeten. Bij eetcafé de muze als ik het goed heb onthouden. Ik had een vispannetje en John een paardenbiefstuk. Beiden waren zeer goed.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)