Bol.com

BoekenBoeken

Week 52

De laatste week van het jaar en ik heb wat moeite om eten te verzinnen. Misschien ligt het eraan dat ik vrij ben. Dat ik moe ben. Geen idee. Allereerst dan maar een foto van de advocaatparfait.

Vrijdag aten we gehaktballetjes in tomatensaus met mozzarella erover uit de oven met rijst.

Zaterdag kip gevuld met mozzarella en pesto in tomatensaus uit de oven met pasta.

Zondag een pie gevuld met varkenswangen, spruitjes en aardappel.

Maandag aten we kalfsschnitzel met witte wijn-citroensaus, aardappelgratin en gemarineerde geroosterde paprika's. Ik maakte de aardappelgratin volgens het principe van de knolselderijgratin maar dan eenpersoonsporties. Heerlijk.

Dinsdag aten we allemaal kleine hapjes. Een fritata met geroosterde paprika en ui, varkensgehaktballen met venkel van Donna Hay, tomatensoep met balletjes, gevulde tomaten met mozzarella en pesto uit de oven] en aardbeienfinanciers

Woensdag aten we weer eens de quiche met witlof, ham en kaas. Wat is die toch lekker.

Donderdag maakte ik staartstuk met aardappelgratin en geroerbakte spinazie. Ik heb het straatstuk in de oven klaar gemaakt op 100 graden en het was heerlijk mals en perfect gebakken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)