Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 3 2014

Het was een hele rare week waarin ik meer werkte dan normaal en ik stiekem af en toe wel blij ben dat John thuis zit, want ook nog koken had ik niet gered.

Zaterdag waren we nog in Mechelen. Tussen de middag hebben we geluncht bij Viavia John had een heerlijke Boboti en ik had een gele curry met vis die ook heerlijk was. 's avonds bij Il cardinale waar we beiden een heerlijke burger namen. We hadden hier al op vrijdag een burger willen nemen, maar toen was het superdruk. Deze zaterdag waren we zeer vroeg en na een half uur zat het weer helemaal vol en moesten er weer veel mensen op een tafeltje wachten.

Zondag hebben we een rondleiding bij Brouwerij het anker gevolgd en daarna uitgebreid geluncht bij de brasserie. Stoofvlees met een jus van bier met frietjes erbij. Heerlijk!

Maandag maakten we lekker eenvoudig een quiche met witlof, ham en kaas. Het deeg is zo gemaakt en de rest is ook zo af.

Dinsdag aten we chinees. Rundvlees in oestersaus met oesterzwammen met balsamicoazijn heerlijk en in 10 minuten klaar wat dan meer komt door de rijst dan door de rest.

Woensdag maakte ik citroenrisotto met zalm. De zalm was nu perfect gelukt.

Donderdag haalden we rode kool uit de vriezer en hier aten we een karbonade bij. Jammie jammie!

Vrijdag had ik een lange dag en de hele dag vergadering en John zorgde dan ook voor het eten. Hij maakte kipshoarma en in de knoflooksaus deed hij als extra touch bieslook en was citroenrasp. Was een erg goed idee.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)