Bol.com

BoekenBoeken

Wat aten we deze week (15 t/m 21 februari)

Zaterdag kwam er weer een streekbox en er zaten de ingrediënten en het recept voor biersoep met mosselen bij. Dit klonk heerlijk, maar naar onze smaak te bitter. Na een kommetje had ik er genoeg van. Ik had nog zelf bladerdeeg gemaakt en hier had ik worstenbroodjes van gemaakt.

Zondag heb ik de hele dag brood gebakken en hierna maakte ik een quiche met boerenkool. Meerdere recepten hiervoor gevonden en uiteindelijk heb ik zelf een beetje iets gedaan. Heerlijk was het.

Tussen het brood bakken en de quiche met boerenkool van gisteren had ik ook nog lamsstoofpot in de oven gegaard en dat aten we vandaag met rijst en gekaramelliseerde sjalotjes. Dat smaakte erg goed.

Dinsdag was zo als de hele tijd weer een drukke dag op het werk. Wij aten weer eens pasta met chinese kool, paprikasaus en grote garnalen. Wat is dat toch lekker.

Woensdag mocht John kiezen en het werden spruitjes met vis uit de oven. Hij mocht het zelf klaar maken en het was lekker.

Donderdag werd het simpel eten vanwege een weekendje weg, dus we moesten de koffer in pakken. Het werd mac and cheese maar dan anders niet zo lekker als de vorige keren, ik had de verkeerde kaas en het werd één bonk.

Vrijdag aten we in het hotel. Ik had een heerlijke wiener snitzel met lauwwarme aardappelsalade. Heerlijk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)