Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 4 2014

Zaterdag aten we zuurkool met zalm van Jeroen. Heerlijk! Aparte maar heerlijke combinatie.

Zondag werden het minihamburgers.

Maandag andijvie met een gehaktbal a la de librije

Dinsdag gingen we heerlijk uit eten bij Humphrey's. Ik had vooraf boerenpaté, als hoofd gebakken kabeljauw met zalmrisotto en kreeftensaus en als toetje tiramisu.

Woensdag aten we stoofvlees met spruitjes.

Donderdag maakten we Osso Bucco

Vrijdag at ik bij mijn ouders en bakte ik ook nog 3 taarten voor mijn neefje zijn verjaardag.



Verder kwam op zaterdag weer de streekbox binnen en ik had ook een fruitbox meebesteld. Zoals jullie zien genoeg fruit voor een paar dagen. Ik zie al een perentaart voor me.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)