Bol.com

BoekenBoeken

Lekker en makkelijk: Frisse boeren eiersalade

Mijn man is meer van de eiersalade dan mij en hij heeft hem dan ook gemaakt. Ik heb mij er eigenlijk niet mee bemoeid behalve dat ik af mocht proeven of hij goed was. Het is een flinke bak met die 6 eieren, maar hij is wel een paar dagen houdbaar.

Frisse boeren eiersalade
6 eieren
1 theelepel fijne mosterd
1 theelepel grove mosterd
scheutje worchestershiresaus
2 augurken + wat sap van de augurken
1 eetlepel mayonaise
zout en peper

Kook de eieren hard. Snij de augurken heel fijn. Meng alles met elkaar en breng op smaak met zout en peper.
Lekker op toastje of broodje. Eet smakelijk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)