Bol.com

BoekenBoeken

Vriezermaaltijd en slowcooker: Varkensvlees in mosterdsaus

 Varkensvlees en mosterd geen slechte combinatie. Ik had nog een mooi stuk procureur en die kon ik hier heerlijk in verwerken.Deze keer heb ik r aan het eind een groentemengeling door gedaan. Niet en super slecht idee, maar de volgende keer bereidt ik het dan apart. Ik hb nog een zak in de vriezer en daarbij heb ik de procureur heel gelaten.

Varkensvlees in mosterdsaus (1 zak voor 4 personen)

  • 500 gram procureur (gesneden of heel)
  • 1 eetlepel grove mosterd
  • 1 eetlepel fijne scherpe mosterd
  • 125 ml kookroom
  • peper
  • zout
  • 1 ui gesneden
  • 1 theelepel knoflook
Voor een zak doe je alles in een zak, die seal je dicht met duidelijke instructie wat te doen daarna.

Voor de slowcooker. Doe alles in de slowcooker of doe er de inhoud van de zak in, roer even goed en zet de slowcooker 7 uur op low.

Lekker met groenten en aardappels.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)